tisdag 14 september 2010

you make me wanna do it, lalala


orkar faktiskt inte uppdatera min blogg just nu.. men skriver väl något ändå :)

har precis duschat, började kolla på den filmen miss secret agent innan, men missade en del eftersom jag sitter vid datorn samtidigt och det funkar inte att göra båda sakerna haha. träning idag, var väl hyfsat kul :) har lesliecup nästa lördag, awesome! orkade inte sticka hem direkt efter träningen, så var ute en stund med johan, emma, hampe och emil. cyklade mest bara rundor i byn. ska snart göra matteläxan, typ fett mkt och jag orkar inte göra den kl e redan halv 11.. uuh. och min hals dödar mig samtidigt, känns som jag börjar bli sjuk, vilket jag inte ska bli!

ja back to the school, idag regnade och blåste det asmkt, så klart den dagen vi har skolfoto :p men förhoppningsvis blev jag okej på bilden :)

2 kommentarer:

  1. macke Persson. hihi30 september 2010 kl. 17:31

    yeah :D
    den bilden tog jag ^^
    den blev faktiskt bra ;)

    SvaraRadera
  2. Haha japp :D ja för mitt ansikte syns ju inte, så därför! ;)

    SvaraRadera