lördag 18 september 2010

ett tråkigt test jag gjorde.

FAVORIT
20. Film? - finns för många.
21. Låt? - finns också för många haha.
22. Mat? - men jag gillar ju allt (a) haha.
23. Dryck? - blue keld (a) coca cola annars :D
24. Färg? - blå.
25. Stad? - göteborg.
26. Land? - av dom jag varit i, holland/italien.
27. Ämne i skolan?- har nog inget favoritämne, idrott?..
28. Människa? - alexandra.

Senaste:
29. Gången du shoppade?
- några veckor sen.
30. Gången du bakade? - minns fan inte :o
31. Gången du stulit något? - hm.. venne.
32. Gången du rökte? - ett tag sen testa jag.
33. Gången du drack? - några veckor sen haha.
34. Personen du kramade? - mamsi.

35. Gången du pussade någon? - igår hehe.
36. Personen du dampade på? - vet ja faktiskt inte.
37. Personen du bråkade med? - typ i veckan.
38. Gången du fick skrattattack? - varjedag hahahaha.
39. Personen du snackade i tel med? - pappa.
40. Gången du grät ? - i veckan.
41. Gången du var kåt? - alltid kåt på allt.
42. Personen du sa snygg till - jimmy (a.

ANTINGEN ELLER:
44. Svart eller vitt?
- vitt
45. Hund eller katt? - katt
46. Ute eller hemma? - beror på.
47. Tvspel eller datorspel? - datorspel tror jag.
48. Singel eller upptagen? - är ju singel.. men vill ha kärlek.
49. Hångla eller ha sex? - både och höhö.

50. Lunarstorm, msn eller playahead? - msn.
51. Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad.
52. Blont eller svart hår? - blondt eller brunt.
53. Har du blåa ögon eller bruna? - inget av de, gröna:)
54. Choklad eller lakrits? - choklad.
55. Coca cola eller fanta? - coca cola.
56. Pizza eller kebab? - pizza med kebab (y).
57. Randigt eller prickigt? - randigt.
58. Blatte eller svenne? - spelar det någon roll?
59. Älska eller bli älskad? - båda.
60. Leva eller dö? - leva!
61. Vänner eller familj? både och!

ANTAL:
62. Personer du älskar? -
finns många.
63. Personer du hatar? - 1 som jag verkligen hatar iaf.
64. Glassar du ätit på en dag? - för många :D
65. Gånger du haft minnesluckor? - va? ;$
66. Gånger du varit hög? - aldrig.
67. Personer du saknar just nu? - för många.
68. Gånger ditt hjärta brustit? - några gånger.

VEM:
69. Kommer du inte överens med? - venne.
70. Vill du kyssa nu? - han vet ;)
71. Ska du träffa imorgon? - alexandra skulle jag tro. :)
72. Sjöng du senast för? - HAHAH brukar sjunga hemma alltid, så för familjen :D
73. Skickade du senast gb till i pea? -ingen?
74. Spelade du tvspel med senast? - det var med min bästa vän.
75. Vill du ta med på resa nu? - gabriella :D
76. Vill du kasta en sten i huvudet på? - ingen. eller jo.. fast nä.
77. Förtjänar att dö? - ingen.
78. Är söt? - min katt.
79. Vill du sova jämsides med i natt? - min katt sover oftast i min säng haha (a).

VAD:
80. Gör dig glad? - ganska mycket faktiskt, främst vänner!
81. Gör dig ledsen? - folk som sårar en..
82. Vill du helst göra nu? - träffa någon haha.
83. Önskar du att du slapp göra? - plugga och gå upp tidigt på morgonen.
84. Vill du ha nu? - kärlek.
85. Önskar du dig i födelsedagspresent? - haha, de har ja ju nog redan planerat.. förfan jul först.
86. Längtar du till? - NÄSTA SOMMAR! :D
87. Tycker du om dina betyg? - säkert jävligt mycket bättre än förra betygen haha.
88. Ångrar du i ditt liv? - många saker.
89. Är det bästa som hänt dig? - orkar ja inte tänka ut nu.

VAD TYCKER DU OM?
90. Rökare? - ..vet inte, bryr mig nog inte så mycket.
91. Bråk? - ganska kul ibland haha, men oftast tragiskt.
92. Killar? - jag älskar killar! haha.
93. Tjejer? - olika från person till person.
94. Skola? - roligt ibland, suger ibland, hatar det ibland. ja ni vet.
95. Framtid? - vetinte? bra väl, eller nä ja vetifan.

ÖVRIGT:
96. Är du kär? -
ja
97. Hur lång är du? - 162 tror jag. :$
98. Första tanken när du vaknade? - jag oooooorkar inte!
99. Sista tanken när du somnade? - nu måste jag sova. haha jag vet inte?
100. Hur mycket är klockan nu? - 20:35

3 kommentarer: