lördag 4 september 2010

sometimes you say something without thinking


tja!
följde med bästa alexandra igår till väla efter skolan, köpte ingenting förutom chips, kanelbullar och oboy på ikea, det var ju ett måste :$ haha alexandra höll min oboy, så började hon skratta så hon spillde på byxorna, så börja hon skratta ännu mer så hon spillde på sin ena sko, haha så fail! lite synd om hennes skor bara höhö. åkte hem och käkade, sen cyklade jag hem till alexandra, sov hos henne :) älskar hennes bäddsoffa, så bred (a. längtar tills jag får min nya säng, den ska iaf va 120! vi kollade på tv och åt Ben and Jerry glass hos henne, så jävla gott. första gången jag åt det :D. vi började kolla på filmen Man on fire, älskar filmen! men vi båda var så jävla trötta så vi somnade sen hihi.

1, 2, 3 - samma misstag. utan att tänka till, så bara hände det.

2 kommentarer:

  1. HAHA det var faktiskt lite kul ;) har skrubbat o skrubbat med klorin (okej mamma gjorde det) men nu är de iaf tillräckligt rena för att kunna användas igen! :D <3

    SvaraRadera
  2. hahahaha ja för jag dog av skratt! hihihi så bra!:D då kan vi göra om det igen, och skratta ännu mer (H) <3

    SvaraRadera