torsdag 2 september 2010

maybe there's a reason

Hej!
ska strax föna håret och sen väntar sängen. sovmorgon imorgon gillas! okej jag har det oftast, varje dag utom onsdagar, men ändå hihi. helt okej dag i skolan idag :D lite segt lite så ibland, annars kul :) haha på naturkunskapen fick man testa blåsa ur sån helium från en ballong, markus och mathilda gjorde det, haha lät ju fint! tog med mig en ballong också, men har inte använt den än, så den ligger och flyger i mitt skåp haha. slutade 15.15 idag, när jag kom hem käkade jag lite. och sen en timme efter käkade jag igen xd. tog bussen till musikskolan vid 7, och där bestämde jag vilken dag jag skulle ha trumlektioner, blev 17.00 på onsdagar. annars har jag inte gjort så mycket mer idag, så vi hörs!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar