lördag 25 september 2010

Lescelis Cup

oj.. förlåt för dålig uppdatering, men jag har nog inte haft någon ork att skriva något!:o i alla fall gick jag upp tidigt imorse och har varit borta i kvidinge i 10 timmar och spelat volleyboll match. riktigt länge, och jag är helt dööööd nu! var helt skakis när jag kom hem och nu sitter jag med träningsvärk, knappt mysigt ju. vi förlorade första matchen, sen nästa match vann vi ett set! och vi spelade riktigt bra slutmatchen tycker jag, alla gjorde ifrån sig skitbra! och faktiskt nöjd med hur jag spelade hihi. vi vann ett set till och svedala c vann också ett set, sen skulle vi avgöra vilket lag som vann allt, och det stod 6-1 till oss, gick jättebra för oss, sen helt plötsligt stod det 14-14, och vi gjorde ett misstag så det slutade med att de vann med 15-14. trodde verkligen att vi skulle vinna, jävla skit.. typ. men vi var duktiga iallafall så ska inte deppa över det. kanske går mycket bättre på nästa match :) detta var U19. träffade min bebis ett litet tag också, saknade honom! nu ska jag äta lite chips och njuta av min underbara musik :D vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar