torsdag 30 september 2010

Fine again

ska nog ta lite bilder innan veckans slut hade jag tänkt! :) lite roligare med fler bilder, eller?

började skolan idag kvart i 10! på morgonen gick jag till netto med tobbe. köpte choklad, tuggummi och energidricka! sen satt vi i skolan och chilla lite innan lektionen. hade data och efter det slutade jag hah, kvart i 11. för vi vänta typ en halvtimme på att ha matte men läraren kom aldrig. jag och macke hitta sånt nice ställe på övervåningen där vi satt i soffan och lyssna på musik :D. efter ett litet tag gick vi och käkade, sen satt vi i torget med lite annat folk någon timme. tog bussen hem kl 1, och vid 2 åkte jag & mamma in till lassarettet där jag tog spruta..:( inget jag gillar! efteråt åkte vi direkt till väla centrum, köpte en present till alexandra och lite chips på ikea hihi. fick även tillbaka min efterlängtade mobil idag! har fyllt på med ännu mer låtar på den. men ungefär 100 kontakter försvann från mobilen, så får försöka få tag på några nummer jag inte har.
Just nu händer inte så mycket, har lirat lite trummor och ska städa rummet snart och blev sugen på att spela lite age of empires, länge sen haha.

dessa skorna köpte jag föresten igår! förra året vill jag inte alls ha de, istället köpte jag snygga stövlar men som var så kalla att ha på vintern! så iår får det bli dessa! de jag har är dock en lägre modell än de på bilden. de finns på Din Sko för 299 kronor.

2 kommentarer:

  1. haha, har såna fast bruna som jag beställde för några veckor sen :) är så hiiimla mjuka!

    SvaraRadera
  2. haha nice, ja jätte sköna också!

    SvaraRadera