lördag 4 september 2010


känns som en söndag idag, riktigt tråkig lördag. idag har jag jobbat, kollat på tv, somnat framför tvn, dammsugit hela huset, städat hela mitt rum, ätit och suttit vid datorn. låter jätte tråkigt tycker jag iaf :D. har inte hittat ngt annat att göra idag. sitter och lyssnar på musik nu, och har fått sms från okända nummer, hmm var får de mitt nummer ifrån egentligen? syster tar datorn om en halvtimme så ska nog göra en ansiktsmask och hårinpackning, behövs göras ibland ju! jag brukar göra inpackning/mask av honung, men ska nog testa på nåt annat :) imorgon ska jag med familjen till väla/ikea. min syster ville tydligen ha hjälp av mig att hitta fina tröjor till henne, hon som har helt annorlunda stil än mig haha. ska också lämna in min mobil på lagning, glaset e ju krossat. och det måste jag betala själv. blir några 100-lappar fattigare nu.. träffar förmodligen shpresa imorgon också. vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar