söndag 5 september 2010

it is impossible







sitter och äter nacho chips nu (y). det är ju helg, så får väl gotta mig lite! följde med min syster och mamma till väla/ikea idag. köpte en kofta från H&M. lämnade även in min mobil, och mitt simkort funkade inte i lånemobilen så använder min gamla just nu, men där har jag inget simkort eller så. hoppas jag får tillbaka min mobil snart :) och fuck att jag måste betala 500 kr för skitet. jag gick själv i väla, och glömde bort att jag inte hade någon mobil, så jag hade ju ingen aning om var de andra var, så där gick jag och letade upp de i en timme typ. sen gick jag in på ikea, och som tur var såg jag markus där! så jag ringde de från hans mobil hihi (a). han blev en min ängel idag för det haha. köpte också två lådor för 19 kr, som jag kan ha i mitt skåp. tycker mitt rum är alldeles för rent nu haha, brukar ju vara kläder och massa saker över hela golvet och skrivbordet, nu är det helt tomt (y). imorgon ska jag till tandläkaren på morgonen, så får gå upp en timme tidigare..
seeya guys!

4 kommentarer:

  1. Haha jag va osså där i söndags, asså ikea då. Jag såg faktiskt din syster och mamma när vi gick till kassan, men såg inte dig :(

    SvaraRadera
  2. haha jasså! jaha :( jag var nog typ vid ingången av ikea då :)<3

    SvaraRadera
  3. sööt :))

    SvaraRadera