torsdag 9 september 2010

don't listen to people you really don't trust

jag tröttnar mer och mer för varje dag som går.. under alla dessa år har det fortfarande inte blivit något slut på det hela, vad kan jag egentligen göra? jag försöker, men det går inte längre.

ligger i sängen nu och har precis kollat på någon film med jim carry. tänkte kolla på filmen "shutter island" ikväll också, för den ska lämnas in imorgon, men vet inte riktigt om jag orkar.. mått illa hela dagen. ganska seg dag i skolan, lite kul ibland var det ändå :). åt på brickan idag, blev inte mätt på maten där så jag och markus gick till matan och åt lite mer! 2 lektioner efter det, sen hem! var osäker på om jag skulle åka till träningen idag eller inte eftersom jag inte mådde så bra, men jag åkte dit ändå. träffade på sötnosen mia på bussen :). och det var ganska kul på träningen idag! har inte så mycket mer att skriva nu, vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar