måndag 2 augusti 2010

some people make false reasons to argue

vaknade upp hemma hos alexandra idag, var egentligen inte bestämt att jag skulle sova hos henne, men så fick det bli :D hade jättekul igår, jag och alexandra var ute och så, spelade in några videor, haha kanske lägger upp, men inget jag lovar ;) sen såg vi film och så när vi kom in igen.
var hemma idag vid 1, duschade och fixade till mig, sen tog jag tåget in till helsingborg, lämnade in ett spel och en skiva på bibblan, sen gick jag runt i stan lite också. sen tog jag tåget hem och var ute med några fram till kl 6, då åt jag och gick ut sen efteråt igen och träffade jacob och dan. vi gjorde inte så mycket.. ganska drygt, men är inte på topphumör idag iheller. stack vid halv 10, orkade inte gå hem direkt så tränade lite parkour, vill bli bättre.
nu är jag hemma, försöker få igång en film på datorn som inte vill funka -.- jävligt varmt äre också. aja har väl inte så mkt mer "kul" att berätta så puss! :)

och du är jävligt patetisk ska du veta, fortsätt snacka skit jag bryr mig inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar