söndag 1 augusti 2010

helsingborgsfestivalen igårkväll

Hej!

nu har jag precis tjänat lite pengar, och ska nog med mamma och syster till väla sen!
ingen aning om vad som händer annars idag, kanske till Linderöd sen och träffa kusinerna men tror inte det blir av idag, så jag får se vad som händer :)

igår under dagen gjorde jag inte så mycket förutom att jag jobbade och sen kollade jag på "Harry Potter och den vise stenen" hihihi den e bra (a). sen var jag helt förvirrad om jag skulle till helsingborgsfestivalen eller inte, eftersom markus visste ju inte, lol. åkte ändå dit 20.20, var framme 20 i 9 och skulle träffa johan halv 10 på knutan. så skulle vara själv i 50 minuter, men träffade på alexander och dennis i hela folkhögen (skitmycket folk i hbg), så jag var med de så länge :D vi gick runt lite, sen stod vi vid skateparken och kollade på bungyjump. sen mötte jag johan, vi gick rundor, skulle kolla på timbuktu, men det var ju så mycket folk, kom ju inte fram till stora scenen ;o sen satt vi vid gröningen lite och sen tog jag tåget hem 23.16. nice kväll igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar