fredag 20 augusti 2010

med alexandra!

somnade som vanligt sent inatt, hoppas det inte blir så när skolan börjar igen, då kommer jag ju verkligen försova mig! kollade på tv från 12-15.00 hihi, duschade efteråt. sen letade jag nog kläder i en evighet, alltid svårt att bestämma mig för vad jag ska ha på mig. får väl kolla vad jag ska ha för kläder på mig varje kväll då skolan börjat haha.

alexandra kom hem till mig idag, hon gick in i mitt rum, satte på tvn direkt och kände sig som hemma dirr haha. efteråt spelade vi guitarr hero, hon har lyckats komma till min nivå nu hehe! blev att vi gick ut sen en runda, och självklart började det regna, tråkigt. hon är hemma och äter nu, hon kommer väl snart och då ska vi nog baka lite! vi hööörs

3 kommentarer:

  1. baka i ditt kök fullt med insekter.....spindlar. HAHAH ;)<3

    SvaraRadera
  2. nu skicka jag ju kommentar ;d (a) <3

    SvaraRadera