torsdag 26 augusti 2010

dagen börjar med sovmorgon, sov 2 timmar längre än vanligt! orkade knappt fixa mig, så slängde bara på mig nåt o satte upp håret. var hemma vid 4 idag, kollade på tv och somnade igen. men vaknade till 5 minuter innan jag skulle ut till bussen, så bra jag hann haha. var på träningen sen, det var ganska kul, fast orkade egentligen inte träna idag, för är jättetrött. och jag orkade heller inte dra hem direkt så var ute med marre och några andra ett tag, sen skjussa marre mig en liten bit med hans longboard haha. när jag kom hem stod mat helt färdigt till mig på bordet, gooottt!
sitter vid datorn nu och har tänkte gå och duscha för en timme sen och jag har fortfarande inte orkat göra det, laaaat idag? jadå hihi. nej men nu ska jag duscha, svara tina på msn och sen blir det sova!
freeeeeedag imorgon (y).

aaaaaaaaaaaaaaah nu flyger ja! (8) hahahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar