söndag 8 augusti 2010

klippanfestivalen igår också

idag är det söndag, tråkigaste dagen! och det har också regnat hela dagen vilket gör att det är ännu tråkigare. jobbade imorse i regnet! haha som jag klagar :) sen kollade jag på everwood, love that programe (a) och fortsatte faktiskt kolla på tv ända till kl 5 typ. sen mat och sova en stund och nu sitter jag här. haha märker att jag inte har något intressant att skriva om xd men kan ju skriva om gårdagen eftersom jag inte gjorde det igår.

träffade min homie igår till typ 8 :D sen skulle jag ta bussen "20.35" till klippan (festival igen). kom på att det var lördag så finns ju ingen buss då, så jag fick småspringa till stationen och ta tåget 5 i 9, långt dit men jag hann med ;) när jag kom fram gick jag till parken där allting höll, träffade kristijan! :) träffade på massa annat folk där också, ibland tappade man bort krisse för han gick åt sina egna håll så var med lite olika personer under kvällen. hade roligt och så, men blev lite segt senare på kvällen och det regnade lite så jag och kristijan gick hem till han vid 11 för han skulle hämta jacka och sen satt vi på stationen och väntade tills mitt tåg kom 5 i 12. när jag var hemma kollade jag på tv en stund och sen somnade jag!
puss på er som orkar läsa min blogg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar