lördag 7 augusti 2010

Poltergeist


Såg en sjukt konstig film inatt! haha jag tyckte den var helt cp iaf, men måste ändå tyckt att den var bra eftersom jag inte bytade kanal och jag var helt inne i den!

"Poltergeist" heter filmen och det är en skräckfilm, inte för att jag blev rädd precis haha.

Filmen handlar om en familj som bor i ett hemsökt hus, saker börjar flyttas av sig själva. sen blir sonen nästan svald av ett träd HAHA, och det börjar blåsa jättemycket i sovrummet så dottern flyger in i garderoben med alla sakerna. sen hittar de inte henne utan hör röster av henne ifrån deras tv. en psykolog? kommer sen och ska hjälpa de att hitta deras dotter igen, det händer massa otäcka saker och mamman får sen gå in i den väldigt upplysta garderoben där dottern ska vara, det blåser jättemycket men hon lyckas få tillbaka sin dotter sen. allting tycks vara normalt efter det, men på natten dagen efter blir sonen anfallen av en clown docka och det kommer upp döda människor ur marken in i husen som jagar familjen, allt detta startades pågrund av att de hade sitt hus på en mark där alla gravstenar var borta men liken var fortfarande kvar i marken. verkar den intressant ? ;)


dessutom har jag börjat komma ihåg mina drömmar! allting som händer i mina drömmar känns så verkligt nu för tiden, får jätte många tankar om det så fort jag vaknar. hmm :)


nu ska jag i alla fall hoppa in i duschen sen ska jag ut och ska nog in till klippan ikväll också ! puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar