måndag 23 augusti 2010

ready to go, ready to fix it

helt okej första dag i skolan faktiskt, känner inte någon i min klass ännu, men det kommer väl!imorgon börjar vanliga lektioner, tror jag iallafall. börjar kv10.45 3 gånger i veckan, nice det.men är inte hemma föränn kl 5 på måndagar. hade en great time när jag kom hem :D hihi. tvättat mitt hår precis och nu sitter jag vid datorn, och så ser man en sån harkrank (långben) som flyger runt, och såklart får jag panik springer skrikandes ut till köket samtidigt som jag trillar för jag trampade snett! fail. pappa fångar den sen, så jag sätter mig lugnt vid datorn igen. DÅ ser jag en till! och ja springer till köket en gång till. haha låter som jag skriver en bok eller nåt. inte roligt med fobi åt sånt nej. nu ska jag fixa lite grejer, sen väntar sängen. puss

2 kommentarer:

  1. HAHAHAH jag har aldrig märkt att du har sån fobi för spindlar, värre än mig ju :o din lilla failare :)<3

    SvaraRadera
  2. hahahh ofta du inte har :o du såg ju i köket när vi bakade ;) haha du med :)<3

    SvaraRadera