lördag 21 augusti 2010


jobb idag, slapp regnet wiho! hihi vilken fin dröm jag hade inatt också :$ har inte gjort så mycket idag, mest slappat. känns som att jag har gjort det hela veckan nu :o ja och jag längtar inte tills imorgon för då är det bara en dag kvar tills skolan börjar, kommer dö haha. nej men det kanske blir roligt.. eller inte? träffar på folket igen ju. jag ska iallafall inte skolka mer som jag gjorde hela 1an. denna gången ska jag ta skolan på allvar, halå vill ju faktiskt bli något i livet :)
satt och lyssnade på musik samtidigt som jag spelade the sims 3 på mobilen ganska länge, hehehehehe. efter det kollade jag och min syster på filmen "The never ending story". Den brukade jag kolla på när jag var liten, och när jag såg den då blev jag ibland rädd/grät och typ satt med en sån här min ":o". och nu när jag såg den idag satt jag mest och skrattade haha! lite mesig ibland ju (a) men tycker ändå att den är bra hihi. blev mat direkt efter och sen var jag ute och gick/joggade i 1 ½ timme. har gjort ansiktsmask och nu sitter jag här och kollar även på filmen "sagan om de 2 tornen". pussis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar