tisdag 17 augusti 2010

One two.. times, what next?

hej!
Sitter och kollar på 2 ½ män nu, tröttnar aldrig på det haha! gick upp vid 12 idag, kollade på laguna beach och the hills fram till kl 3, hihi. efter det åt jag lite, sen gick jag och tränade! hård träning idag.
när jag kom hem kollade jag på supersize vs superskinny och sen på någon film som gick på 3an, kommer inte ihåg vad den heter men bra var den iallafall!
har ingen aning om vad som händer imorgon men kanske blir att träffa johanna om hon kan! :)
tänkte lägga mig tidigt ikväll, fast det lär väl inte bli av haha, måste vända på dygnet innan skolan nästa vecka. ska spela lite på mobilen nu har råkat bli beroende av the sims 3 :$ spelar inte ens det på datorn haha. puss på er alla

och nej nu får jag fan tänka till över vad jag vill, gör och ska säga..

2 kommentarer:

  1. vet inte, jag sa ju till han och så, sen när han såg mig börja han le jätte mycket åt mig och vinkade jag bara "..."

    SvaraRadera