onsdag 30 juni 2010

framme hos gabbi

Hejsan :)

Nu är jag i västerås, det tog 2 timmar längre att komma hit än det egentligen skulle ta eftersom tåget var försenat så istället för att hoppa av i norrköping åkte jag vidare till stockholm och väntade där en timme på tåget. Det var riktigt varmt att stå där och vänta, så jag gick ut och satte mig vid vattnet. Vid 4tiden var jag framme i västerås, gabbi kunde inte komma och möta mig eftersom hon var och jobbade så hennes mamma kom och hämtade mig istället. lite senare hämtade emma mig med moppen så åkte vi till burger king där gabbi jobba, och träffade på samme. käkade och lite så, sen åkte vi hem till gabbi och kollade på tv. emma och samme drog hem sen efter ett tag då gabbi kommit hem igen, så vi satt i hennes rum, snackade och sånt :) la oss tidigt, typ vid 12. puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar