onsdag 23 juni 2010

sometimes you have to do things you don't wanna do

sitter just nu bara vid datorn och dricker smoothie. kollar på en film - A lot like love. Sett filmen innan, tycker den är riktigt fin :) men har pausat den nu, för blev sugen att lyssna på Eminems nya album nu - recovery. Hans musik är underbar tycker jag, lyssnat från när jag var liten tills nu, och tänker fortsätta med det också ;)



idag får jag inte dra någonstans, knappt röra mig ur mitt rum, så det blir bara vara här hela dagen. underbart ju, stoffe fråga om jag ville hänga med honom, paulina och några andra och tälta. hur ofta träffar jag egentligen paulina? men nej får inte göra ett skit av mina föräldrar. just nu önskar jag bara att jag kunde komma bort härifrån ett tag, men gör jag det får jag inte åka till västerås och träffa gabbi. så jag måste fake le här hemma och ta emot all skit jag får.
Jag längtar så till onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar