tisdag 15 juni 2010

100615

sanna som gangster haha


under dagen har jag mest bara slappat, sån seg (y) har kollat på inspelade avsnitt från everwood och vampire diaries (stavning). sen efter det spelade jag tibia, sån kille gav mig massa pengar och bra saker, så det var bara tacka och buga haha :) efter det fixade jag till mig lite snabbt, sen tog jag och min syster bussen till familia, regna massa. köpte silvershampoo och godis och fick en glass också. :D sen hemåt, då det var sol ;D

när jag var hemma, ringde jag alexandra, så kom hon till mig. jag käkade, så gick vi ut sen och spelade basket, ett tag sen :D sen gick jag hem, spelade xbox medan hon var hemma och åt, efter det cykla jag hem till henne, var bara hos henne en timme för hon kunde inte va längre än till 10. vi kollade på scream 3. inte läskig nånstans xd åkte till ellinor efter det, vi var ute i byn, snackade massa och hade kul :D var hemma vid 12tiden, kollade på något tråkigt program och när det var slut kollade jag på 2 ½ man, fettkul haha :D


pusspuss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar