fredag 4 juni 2010

Jag älskar vädret! :D





































lite bilder på mina fulingar (a) ifrån skolan och ute ;)

Jag älskar verkligen vädret nu hihi! :D

blir sola, sola och sola.
sån onödig skoldag idag ja!
var med på tobbes och nilles lektion, vi såg film - I taket lyser stjärnorna.
sen åt vi och tog bussen hem kl 12. ganska kul i skolan ändå. :)

hemma gick jag ut och solade direkt, sen kom alexandra, och jag tog en dusch.
efter det spelade vi lite, sen ut till solen igen!
hon stack hem sen medan jag tog bussen halv 3 in till klippan igen.
träffade mange! vi gick runt lite åt glass och sånt (a. sen gick vi till skateparken. blev sugna på glass igen efter ett tag så blev att vi köpte det hihi :D sen tillbaka till skateparken där vi träffa på david och de andra. hade riktigt kul! och blev ju sola där också, perfekta platsen (a.
soft dag idag !

ska snart gå och lägga mig, kolla tv och så, imorgon blir det träffa alexandra. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar