onsdag 16 juni 2010

Helsingborg



elli





jag och elli


inte gjort så mycket under dagen, händer alltid mest på kvällen för sover länge på dagarna haha sen orkar jag inte göra ett skit förän senare :b eller jo, jag kollade faktiskt på film ;) såg "She's the man", hahah tröttnar aldrig på den filmen tycker den e skitbra (y.
sen ringde jag ellinor, vi bestämde för att dra till helsingborg - ta tåget 20 över 7. vi var vid tåget typ 3 min innan den skulle köra, jag stod typ två meter i från tåget, så kom elli bakom mig. han tågkillen tittade på mig, så vände han sig om och vinka åt framsidan av tåget, så satte han sig i tåget, stängde dörrarna snabbt samtidigt som han kollade på oss, och vi bara "eh what, varför stänger ni?" så åkte tåget iväg och vi stod där och tittade på han tågkillen som smilade med värsta leendet mot oss.. så elakt -.- jaja, bussen gick samtidigt så tog det istället, gick ändå ganska snabbt att komma dit. när vi kom fram gick vi till gröningen, tog lite bilder där :) sen gick vi till knutan och träffade johan :D, fortsatte gå runt i hbg, sen tog vi tåget hem halv 11.
riktigt härlig dag, speciellt när solen sken också ;)
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar