tisdag 8 juni 2010

I get lost in your beauty

var ledig från skolan idag ! så gissa vem som sovit här :D höhö .. nej men min mamma väckte mig kl 10 och gjorde allt för jag skulle vakna och gå upp men då sa min pappa "låååt henne sova!" jag bara yees. sen vid 1 väckte min syster mig o börja säga att jag skulle vara uppe nästa gång hon kom in i mitt rum o sånt -.- haha jaja.

gick upp sen kvart över 1, åt frukost och kollade på tv. sen smsa jag med elli pelli, skulle komma ti hbg för o köpa biljett till festen på fredag men den killen jag skulle köpa den av kunde inte förän imorgon.

sen ringde en kille mig, han sa sånt att han hade hittat mitt busskort! jag bara jasså, med jojokort o sånt i? han bara jaaa. (tappade mitt busskort för mindre än en månad sen på bussen), men jag hade redan köpt helt nytt för 2 veckor sen, 300 kr för att ha det i 2 veckor sen slutar vi ju -.- så sa han att han hade lämnat in det i helsingborg vid stationen där man städar bussarna. så ville han att jag skulle komma o att han kunde följa med mig o sånt, men sa att jag inte kunde just idag, han började ragga på mig o sånt säga att jag var jättefin på bilden på busskortet och att han ville bjuda mig på bio o sånt -.- haha noway. sen efter det märkte jag att mitt nya busskort faktiskt var borta! det var deeet han hade hittat och inte det nya! fan vad jag e kass haha! -.-
så jag åkte sen ändå efter en timme till hbg, men träffade inte han. utan gick till skånetrafiken och de hade tydligen inte fått in det! så sa de i kassan att jag skulle ta bussen till "busspunkten". tog tid innan jag fatta vilken buss jag skulle ta. väntade en halvtimme, sen åkte jag och lyckades komma gratis dit iaf. när jag var framme gick jag o snackade med de som har hand om allt och de hade INTE fått in mitt busskort, så då fick jag sinne på den killen som ringt mig -.- var fan ska han annars lämnat in det? och han ringde dolt så kunde ej ringa upp honom. så det var bara för mig att gå från busspunkten till Väla centrum som tog en eeeevighet, gick på värsta stora vägen och det var fettvarmt -.- när jag kom fram gick jag runt lite i butiker, väntade 40 min på bussen så nu är jag hemma iaf men måste säkert betala för bussen imorgon till skolan. haha pinsamt o komma där "tappat mitt busskort men ska hämta det sen idag" , det sa jag ju redan för typ 2 veckor sen till busschaförerna :p

okej säkert ingen som orkade läsa allt XD men det var en jobbig kväll iaf hhaa, har nyss käkat nu ska jag lyssna på musik o sjunga lite (y).
pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar