måndag 28 juni 2010

Spela inte spel det blir farligt om du gör det
för om jag blir bränd, jag ska visa dig hur det är att bli skadad
därför att jag redan har blivit behandlad som smuts före dig

Och kärlek är ond, stava det baklänges, jag ska visa dig
Ingen vet vem jag är, jag är kall, går denna vägen ensam
Det är inte ditt fel utan mitt eget, det är denna vägen jag har valt att gå
Fryst som snö, visar jag inga känslor alls
Fråga mig inte varför jag inte har någon kärlek till dessa personer
Jag har försökt i denna avdelning, men jag har aldrig haft någon lycka med det här
Det suger men det är precis vad jag trodde det skulle vara, försöker börja om
Jag har ett hål i mitt hjärta av någon form av känslomässig berg-och dalbana
Nåt jag inte kommer att gå på, så du kan leka med mina känslor idiot, det är över

Det är som en explosion varje gång jag håller dig, jag skojade inte när jag berättade för dig
Du är luften jag andas, du är mina andetag

Jag ska göra allt som krävs, när jag är med dig, tills jag skakar
Min kropp värker när jag inte är med dig, jag har noll styrka
Det finns ingen gräns för hur långt jag skulle gå, inga gränser, inga längder
Varför säger vi så tills vi får den personen som vi tycker om
Kommer att vara så den gången och sedan den ända gången vi får de, det är aldrig samma
Du vill ha dem när de inte vill ha dig, det blir en känsla av förändring
Det är inte en tävling och jag tar ingen erövring för någon kompis
Jag såg inte när jag snubblade på dig, måste ha varit öde
Men så mycket står på spel, men fuck det, låt oss gå rakt på sak
Innan dörren stängs i ansiktet, lova mig om jag bryter mig in i grottan
Att lämna det öppet så att jag inte kommer att göra fler misstag


Och jag skulle gjort allt för dig
För att visa hur mycket jag tyckte om dig
Men det är över nu, det är för sent att rädda vår kärlek
Bara lova mig att du tänker på mig
Varje gång du tittar upp i himlen och ser en stjärna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar