tisdag 22 juni 2010

klippan med folks







igår kom rebecka hem till mig, hon sov hos mig inatt :) vi var ute mest! träffade markus och jacob, var ute, köpte godis och sen hem till jacob där vi såg på film - M.r Bean på semester, tror den heter så iallafall :) sen kunde vi inte va hos jacob mer så vi var ute, träffade timmy och simone lite senare, mkt kul! sen när vi var hemma kollade vi på filmen Pay It Forward love that movie. sen skulle vi nog egentligen sova, men blev att vi spelade xbox istället. haha och där sjönk humöret upp! eller steg upp kanske det heter? hahah riktigt kul! men vi stängde inte av förän halv 6, och då började solen lysa, och då gick vi och sov haha. sen kl 10 ringde mitt alarm, så gick vi upp vid halv 11 och fixade till oss. tog bussen halv 12 in till klippan med rebecka, markus och jacob. gick runt i byn i evighet haha. det var liksom marknad i klippan, hade jättekul iallafall. :)
jacob o markus stack sen hem vid 4 tiden, så jag och becka träffade på några andra sköna dudes :) sen på kvällen stack rebecka hem så träffade på kasper, mange, markus, alle och några till, blev vara med de ett tag, sen tog jag bussen hem kl 10. sitter just nu hemma, och mitt humör e just nu på 0, av 500 olika skäl jag inte orkar ta upp.
aja jag ska nog spela eller lägga mig nu och lyssna på musik, puss

Eminem - love the way you lie

╔══╗♪
║██║ ♫ ✫
║(●)║ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar