söndag 25 september 2011

Söt katt jag har haha.

Åkte till väla igår också! Ingenting bestämt eller så, utan skulle egentligen träffat alexandra idag som fyller år (grattis till henne! :D) men det blev ej av så jag följde med familjen istället. Hittade två par jätte snygga klackskor, inte fest skor utan mer höstskor för 700 kr st, men hade tyvärr ej pengarna eftersom jag snart ska resa igen.. men får se om jag lyckas fixa ihop pengar till de! Köpte iallafall present till alexandra och sophie :). har inte gjort så mycket mer igår, har bakat sockerkaka till familjen. Sov även hos de inatt!

Just nu ligger jag i sängen hemma i lägenheten.. ska snart plugga lite och kolla film, efter det tar jag tåget in till hässleholm, ingen aning om när robin kommer hem men får se vilket tåg jag tar. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar