fredag 30 september 2011

Lost

Har suttit hemma själv nu i över 3 timmar, tycker min älskling kan komma nu! Har varit snäll och städat hans rum och klädrum, så nu ser det bra ut! Försov mig imorse, måste verkligen skärpa mig nu. Skulle egentligen tagit tåget kl 3 idag, men några minuter innan kom jag på att jag hade glömt båda två jackorna i skåpet och min dataladdare så fick ta tåget kl 4 istället, segt. Ingen aning om vad som händer ikväll men är sugen på en mysig film kväll iallafall. Kunde inte använda min dator igår eftersom jag glömde laddaren i skåpet, men den är här nu!

Igår kom jag faktiskt upp 06.00 och hann duscha innan jag gick till skolan, skönt det! Innan den sista lektionen gick jag till toaletten och där inne hittar jag mina två nya ringar som jag hade råkat lämna kvar sen några timmar innan, vilken tur jag hade som hitta de innan någon annan gjorde det! Under lektionen märker jag sen att min mobil inte ligger i väskan.. Jag börjar genast få panik och letar rundor i skolan men hittade inte den någonstans! Så nu är jag lost med min underbara samsung galaxy s2. Tydligen är det någon jävla idiot som snott den också, så är riktigt pisst nu. Har ingen mobiltelefon alls så ni kan inte få tag på mig. Känner verkligen hur klumpig jag är och vilken otur jag har ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar