söndag 11 september 2011

I smile for you

Hej gott folk!
Dagen började inte alls bra, gick upp klockan 7 imorse och så blev jag och robin skjutsade in till hässleholm ifrån farstorp. Usch vad trött jag var.. Klockan var sen 07.50 och jag satt och väntade på tåget som skulle gå 08.30. Sen när det kommer sätter jag mig på tåget och kommer på att jag inte köpt någon biljett, typiskt mig.. jag glömmer alltid bort saker. Och jag ville heller inte få risken att betala 800 kr så jag gick av istället och frågade tågvärdinnan om jag hinner springa upp och köpa en biljett. Hon svarar "Ja men gör det snabbt!", precis när jag springer upp för rulltrappan så bara kör tåget iväg, sur man blir! så då var det bara att vänta en timme på nästa tåg. wiiiee.. fyllde iallafall på mitt rabattkort, även om jag egentligen inte direkt hade pengar att lägga 200 kr på det men det blir ju billigare i längden imed att jag åker tåg från hässleholm till åstorp i stort sätt varje helg. Jobbade sen när jag kom fram och tog tåget tillbaka vid 12. Nu ligger jag i robins säng och kollar på filmen Knocked Up, har redan sätt den en gång innan, men den är rolig! :) robin är på jobbet och kommer hem om en timme tror jag. Men ska nog ta och sova en stund efter att filmen är slut. Hann aldrig plugga igår så får göra det ikväll istället.. Imorgon ska vi ta skolfoto, hoppas det blir bra! Vi hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar