torsdag 8 september 2011

Home again

Sista dagen idag. Kom hem fram mot kvällen, beställde pizza direkt! Så klart när vi kommer till Sverige regnar det en massa.. och när vi satt på balkongen sen så var det iskallt, medan då vi satt på altanen i Kreta var det jätte varmt redan sent på kvällen. Sånt får mig att sakna sommaren! Aja, bara att vänta tills nästa sommar så lär det ju vara varmt i Sverige! Har mest bara tagit det lugnt idag framför datorn. Idag har föresten jag och Robin 4 månader, älskar honom så mycket! Nu ska jag sova, godnatt på er!

7 kommentarer:

  1. Du måste ju vara helt jävla bränd. Vad fan har jag gjort dig egentligen? Och va fan använder du mina jävla solglasögon för? Var inte dem borta? Fan för dig.

    SvaraRadera
  2. Haha nej jag är brun :) Och du kan ju tänka efter själv istället? Och jag har fortfarande inte dina solglasögon? Ewelina har de, kontakta henne eller Jonte istället så får du sanningen att jag inte har de. Du tror inte jag har råd med egna solglasögon eller?

    SvaraRadera
  3. Konstigt att dem du har på dig på bilden är identiska. Har inte gjort dig ett jävla skit sörru.

    SvaraRadera
  4. Haha de är rosa aktiga med ett rayban märke på? Ska jag behöva fota de eller och skicka till dig så att du ska tro mig? Vågar du inte skriva till Ewelina eller? :) Vad kosta de egenligen eftersom du är så desperat efter de, de ser ut att vara från rean ju. Okej okej vi säger så myttarn !

    SvaraRadera
  5. Hur ska jag kunna skriva till en jävla brud som jag bara vet förnamnet på? Retard.

    Varför jag är så desperat? För att din pojkvän har en jävla tattare till bror som har tagit mina brillor och boooooos. Men de verkar inte förvåna dig alls.

    SvaraRadera
  6. ewelina Ohlsson ;) nej inte längre du. ditt eget ansvar nu att få tillbaka dina brillor jag bryr mig inte direkt. sluta skriv en massa skit i min blogg nu tack.

    SvaraRadera