tisdag 20 september 2011

Looking at him

Var hemma från skolan igår, mådde inte så bra.. Har mest tagit det lugnt och så. Åkte iallafall sen in till åstorp på möte. På kvällen bjöd robin mig på tacos! gulligt :) så köpte jag godis och så kollade vi på film efteråt, fast vi kollade aldrig klart på filmen eftersom det redan blivit natt, så vi gick och la oss!

Idag började jag inte förrän kl 11.45, vanligtvis börjar jag 10.30. Trodde jag var sen idag, för vaknade 10 över 9 och brukar gå vid den tiden till stationen, men kom på att vi inte hade någon mentor idag. :) mådde inte så bra i skolan, hade så ont. Tänkte gå till matan och äta men det var inget gott så jag och sophie åt pizza :$ efter det hade jag samhälle men mådde fortfarande inte bra så nu ligger jag hemma i sängen. älskling är och jobbar så ska ta och kolla film nu och efteråt plugga. vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar