torsdag 15 september 2011

Försov mig imorse.. skulle egentligen ta tåget till skolan halv 8, men fick ta nästa istället. Fick skjuts till stationen kvart i 8, så satt på bageriet och åt frukost samtidigt som jag gjorde min läxa. Hade uppgift i turism att skriva om en resa man har gjort eller vill göra! Skrev om resan jag nyligen gjort och den gick på 4 sidor. Kollade klockan rätt ofta så jag inte skulle missa tåget, så helt plötsligt var den 08.29 och den skulle alltså då gå om en minut så jag sprang dit och lyckades hinna med tåget. Var helt andfådd och skakis, usch gillar inte att stressa.. Har haft 3 lektioner idag, bara turism. Rätt kul ändå, har ju mest bara suttit i torget med Sophie! :) Hann med en del uppgifter iallafall. Efter skolan gick jag till handelsbanken för att få ett visa kort, men behövde det innan måndag och det gick ej så har inte fixat något. Sen gick jag in i några butiker för att hitta ett ljusrosa eller ljusblått linne, men självklart har ingen av butikerna just de färgerna. Nu ligger jag i sängen och tänkte kolla vidare på The hills! Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar