tisdag 13 september 2011

 före
 efter

Kände att det behövdes städas i Robins rum eftersom han antagligen inte gör det så var jag snäll och gjorde det åt honom! Dock är ju de mesta sakerna som ligger över allt mitt, så det var kanske bäst att jag gjorde det haha. Hade inget internet igår så kunde inte skriva i bloggen då. Igår slutade jag halv 12 från skolan, vi spelade bara minigolf. Rätt tråkigt faktiskt. Efter det så åkte jag och Robin till nya väla som har blivit ännu större, jag tyckte det var jätte fint. Hann dock inte med att gå in i alla affärer. Hittade jätte fina jeans, en kofta och en vinterjacka. Synd att allt var så dyrt bara. Hade bara en kofta på mig sen när vi gick till bussen, fyfan vad det regnade och blåste.. När vi kom hem hjälpte jag Robin att lära sig spela trummor och sen somnade jag i min säng, så tröööttt.
Började halv 11 idag, vi skulle ta skolfoto. Blev faktiskt rätt nöjd tror jag, började skratta när hon som tog foto gjorde någon jävla min haha. På idrotten sen tränade jag som fan på gymmet, så nu har jag lite ont här och där och är jätte trött. Håller på att ladda ner några filmer så hoppas någon av de blir klar ikväll! Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar