tisdag 26 april 2011

skriv en person & var ärlig.
den du älskar mest - vänner & familj
någon som alltid finns för dig - mellis
någon som täcker en stor del i ditt hjärta - vänner & familj
någon som du alltid kan prata med om det är något - kristijan
någon som du alltid kommer finnas för - dom närmaste
någon som är söt - robin
den som är ditt allt - jag själv
den som betyder mest för dig - familjen
den som är din livskraft - mina närmsta
någon som du vet älskar dig - dom närmaste
någon du saknar sjukt mycket - vännerna i västerås!
någon du vill träffa - gabriella
den som är snällast - alexandra
någon som har ett stort hjärta - miah
någon som du tycker är äkta - mina allra bästa vänner är äkta
någon som har en fin klädstil - alexandra
någon du aldrig kommer svika - mina närmsta vänner
någon som du tycker är snabb - haha vet inte
någon som skriver fint - elin
någon som du vill lära känna ännu bättre - ingen aning, haha.
någon som du vill träffa igen - tina
någon du älskar - dom närmaste
någon som skrattar så du också skrattar - alexandra 
någon som du inte träffat på länge - paulina
någon som skrattar sött - emilia, haha
någon som du inte vill ha med och göra - personen finns inte i mitt liv ens.
någon som betyder mycket - dom närmaste
någon som du alltid kommer tillhöra - mina allra bästa vänner
någon som är underbar - johanna
någon som får dig på bra humör - sophie
någon som skrattar gulligt - ellinor

2 kommentarer: