onsdag 13 april 2011

i måndags skulle jag och sophie egentligen åkt till helsingborg efter skolan, men ja båda glömde pengar haha. kvällen var inte världens bästa, telefonsamtal hit och dit.. träffade en bra vän sen iallafall och fick prata ut om allting.
i tisdags skulle jag egentligen ha solat, men glömde pengar igen! haha jobbigt.. gjorde klart en ergonomi uppgift på datalektionen iallafall! efter det var jag skit irriterad på allting, höhö vet inte riktigt varför. träffade miah sen, så gick vi och åt, och pratade om allt möjligt. efter skolan var jag med johanna och sophie. vi gick ut i regnet, kaaallt och blött, men sen köpte vi gifflar! efter det tog sophie bussen och jag följde med johanna hem. saknat dig! riktigt kul att träffas igen hihi. vi har börjat planera våran lördag nästa helg, den ska bli bäst. när jag kom hem kollade jag på desperate housewives, sen duschade jag och gick och la mig.
idag vaknade jag vid halv 9, men mådde inte så bra så stannade hemma. vaknade för en liten stund sen. pratar just nu med tina, hon kommer till mig på lördag! wihoo. om 2 timmar ska jag till kommunhuset, och ikväll ska jag till ikea med mamma. nu ska jag iallafall titta på desperate housewives! puss

4 kommentarer:

  1. Jätte trevligt hade vi :D ska bli så kul nästa lördag!!!! längtar <3

    SvaraRadera
  2. vem var det du prata utt med? puss ;)

    SvaraRadera