onsdag 6 april 2011

Give me everything

igår åkte jag & sophie först till umo i ängelholm, sen till skolan vid 12, så åt jag med tobbe och daniel. efter skolan åkte vi till munka ljungby, där vi sen skulle till något billigt ställe och köpa godis, på ngn bondgård.... hahahaha så failat att det var stängt! så vi stod där och tittade på en traktor och pratade i tele med en massa, samtidigt som det regnade och vi frös.. haha lite synd om oss. sen hann vi som tur var med en buss, så var vi hemma hos sophie en stund. :)
idag försov jag mig.. kom till skolan vid 10, och wihoo... kom på att jag hade håla fram till kl 1!! tog det mest lugnt med folket, sen solade jag och sophie! efter det träffade jag min saknade miah, så gick vi och åt tillsammans! ska snart med bussen hem kl 1 :) Senare ska jag till Robin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar