tisdag 26 april 2011

Play youre part

mådde mycket sämre imorse när jag vaknade, hostar och allt nu.. vill bara bli frisk nu! låg i sängen och kollade på 2 avsnitt av desperate housewives, och efter det gick jag ut och solade i en timme! riktigt härligt väder, tänker ju inte sitta inne hela tiden bara för jag är sjuk. har iallafall druckit en massa te idag med honung och allt, ska se till att lägga mig nu också, måste bli frisk till helgen iallafall. ikväll har jag bakat kladdkaka, riktigt gott.. blev sugen hihi. sen har jag kollat på desperate housewives igen, och ska nog se ett till avsnitt? haha jaaaaa det programmet gör min dag! har även sökt jobb idag i kommunen, och kollat lite efter lägenheter, blev lite sugen på en etta som ligger i hässleholm central. på torsdag ska jag kolla på en lägenhet i åstorp iallafall. blir att vara hemma från skolan imorgon också. vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar