onsdag 20 april 2011

Danmark

Igår fick vi stressa på morgonen, för att sen hinna med bussen till Helsingborg. Tog ut pengar, och sen tog jag och Tina båten till Danmark. Där var vi tillsammans med Robin, William och Jonathan. Vi åt glass och chillade rundor. Blev även portat från en pub haha.  

Idag fick jag äntligen sova ut, skulle egentligen kollat på en lägenhet i Åstorp, men det blir nästa vecka istället. Idag har vi varit på väla, jag köpte ingenting förutom mat på en restaurang, fick bli kycklingspett, pommes och vitlökssås. Samtidigt blev Tina utstirrad av några killar medan hon åt. Ikväll har vi bakat kladdkaka, som vi åt med glass till. Nu sitter Tina och pillar tänder och jag lyssnar på musik. 

Imorgon åker min sötnos hem, vilket kommer bli fett ensamt. Men som tur är sover jag inte hemma imorgon utan har fint sällskap bredvid mig. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar