måndag 18 april 2011

Grr




Har precis varit i Perstorp och kollat på en lägenhet. Jag var både nervös och tyckte det skulle vara spännande och kolla vilken det skulle bli. Sen när vi satt i bilen, berättade kvinnan vilken lägenhet vi skulle till, och det blev just den lägenheten som jag verkligen inte hade hoppats på! Två personer jag känner har bott där och ingen av de tyckte riktigt om de, och området är inte precis det bästa. Har tagit några bilder på lägenheten, tyckte om vardagsrummet iallafall. Men köksluckorna och skåpen var äckliga. Och hela badrummet var skabbigt och de hade ingen möjlighet att göra om där inne. Det ända de kunde ändra var att måla det vitt i sovrummet. Så nu ska jag fundera över om jag vill bo där eller inte, och jag är mest insatt på att tacka nej.. tror jag. Nu ska jag och tina fixa till oss, sen ska vi åka in till helsingborg! Igår tog vi en massa bilder och det blir nog fler bilder sen. Igår såg vi även filmen No strings attached på bio, den var riktigt bra. Och både Ashton Kutcher och Nathalie Portman är sjukt snygga. Tina verkar vilja gå på restaurang, så det kanske vi ska till fram mot kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar