måndag 25 april 2011

Never say never









umgicks med robin i torsdags och fredags! igår fick det bli en stressad morgon, fick duscha/fixa till mig/jobba på 2½ timme. hann med tåget till helsingborg sen där jag träffade sophie, sen tog vi båten in till danmark där vi handlade dricka till kvällen! sen tog vi tåget/bussen till östra ljungby, där johanna hade fixat en lägenhet för våran tjejkväll som vi hade. hade en sjukt bra kväll med johanna, sophie, emilia och daniella! måste göras om snart. blev grillning med robin och hans familj igår, sen bakade vi kladdkaka på kvällen, hihi gott. nu är jag hemma, och ska strax städa undan i rummet, sen ska jag nog sätta mig där ute, skönt väder! imorgon är det skola igen, funderar på att stanna hemma för har blivit sjuk... vi hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar