tisdag 15 mars 2011

Stjärnorna finns här

i söndags blev det först möte, sen städade jag och efter det var jag hos mellis! kollade tv och sånt. sen när hennes mamma stack, så däckade vi båda i soffan, hihi. sov väl 1-2 timmar, skööönt! sen var jag inne hos henne hela kvällen också, kom väl in vid 12 tiden, sen sov jag!
igår blev det först skola, sen åt jag och sophie pizza på chili! så gooottt. sen följde jag med henne när hon solade, haha hade armarna i solariumet (a). sen sprang vi till tåget och missade nästan det.. när vi var i stan köpte jag jeans, en tunika, plattång och hämtade en kofta som hade blivit sydd. sen till tåget hem köpte vi chai latte! när jag kom hem var jag inne hos melanie hela kvällen. haha riktigt roliga program vi såg!
idag hade vi typ håla på datalektionen som är i 2½timme, internet funkade inte så vi fick rast ganska länge. vid 12 stack jag och sophie och solade riktigt hääärligt!, haha låg i samma solarium. sen hade vi prov i handel, gick rätt bra faktiskt, fick ju typ alla svar av kersin haha! väntar på att melanie ska höra av sig nu, sen ska jag in till henne :) och ikväll är det desperate housewives, wiho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar