torsdag 3 mars 2011

Love comes around

sitter och äter gifflar och lyssnar på musik just nu, tar det bara lugnt!
gick faktiskt upp innan halv 8 idag, ganska ovanligt men fick ändå stressa till bussen sen :$ tog det mest lugnt först i skolan och snackade med tobbe & pierre sen kom sophie så hade vi matte! ganska chill ändå. iallafall i den gruppen vi är i, för då är vi bara några stycken. sen gick jag och tobbe och käkade och sen hämtade mamma mig vid halv 1 så var vi på pollux.
igår följde krisse med mig hem efter skolan, blev att jag spelade data och han låg i min säng och spelade xbox haha. sen blev vi hungriga så vi käkade en massa. sen stack han till sin flickvän, så jag var med melanie! :) blev kaffe och chokladpudding, hihi gott! senare somnade vi framför tvn.. och vaknade när hennes mamma kom hem. umgicks med de tills 10 på kvällen, då jag gick hem igen och duschade sen gick jag och la mig. vi hööörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar