fredag 4 mars 2011

I need you to be around

känner att jag börjar bli sjuk.. vaknade imorse och mådde inte alls bra! men jag tog ändå bussen till skolan halv 10. påvägen dit träffade jag madde! i skolan fick det bli en kaffe & cocosboll och lite snack med alex. sen lektion och efter det väntade jag på david så gick vi och åt. en halvtimme efter det träffade jag madde så åt vi pizza! hihi blev lite tjock.. men gott var det! en lektion efteråt och sen tog jag och emilia det lugnt i torget med alle. tog bussen sen halv 4 med emilia till väla. träffade hennes syster där. köpte detta linnet jag har på bilden! och köpte även en volume mascara. tog bussen hem vid 7, och sen när vi sitter på bussen märker jag att min mobil är borta! så nu sitter jag hemma utan mobil.. känns tomt! så det är ingen idé att ni ringer/smsar mig. får förhoppningsvis låna en mobil av någon i veckan, men lär ju inte få en ny mobil på ett tag iallafall.. nu ska jag ta bort alla grejer som ligger på sängen så jag kan lägga mig och slå på en film! puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar