måndag 7 mars 2011

High on life

kändes skönt med bara 2 lektioner idag, och ännu bättre att det var sol ute! under lunchen så låg jag och sophie ute och solade hihi! det var faktiskt ganska varmt och skönt i solen, så kunde till och med vara ute i bara linne! känner verkligen hur mycket jag längtar till sommaren nu!:) tog tåget med sophie kl 1 till helsingborg. precis när jag skulle gå på tåget, så puttar en gubbe mig och säger: Vafan görrru!! jag bara: !? så putta han mig igen och sa: Taaare luuugnt!! haha helt cp, gobbjaaevel! gick iallafall och åt på donken direkt, så gott hihi. sen lämnade jag in en tröja på Vila för den behövde sys. sen träffade vi på måns och stoffe! blev en liten runda med de. hann knappt vara i helsingborg, för skulle ta ett tåg halv 4, så vi hann inte riktigt kolla i några butiker och så. när vi åkte hem så gick jag till kommunhuset och var där och pratade med några. sen på kvällen spelade jag trummor! inget mer speciellt har hänt, så vi hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar