lördag 12 mars 2011

Fight for this love

borde egentligen ta och sova nu, är riktig trött! men jag ska skriva ett litet inlägg först tänkte jag :) försov mig idag.. tänkte verkligen gå upp i tid denna gången och vara med på idrotten, för har missat flera idrottslektioner nu pga olika anledningar. men så klart vaknar jag kvart i 8, då jag har missat bussen. så skulle jag då gå upp och ta nästa buss, men så somnar jag igen! haha så lyckat.. gick iallafall upp vid 9 och tog bussen halv 10. träffade madde på bussen, sen träffa vi sophie i klippan! blev lite roligt snack med mina töser. hade matte sen och turism efter det. sen blev det en dejt med miah i matsalen :$ efter det träffade vi madde igen en stund! nu har jag och sophie bytat svenska grupp så vi slutar tidigare nu på fredagar, så nu är jag hemma kvart över 1 istället för kl 4. skönt det!! Skulle egentligen träffa robin idag men allt blev så komplicerat med tiderna så det blev inte av. Så jag gjorde istället klart uppgiften i turismen som jag skickade in, hade ju aldrig hunnit det om jag inte varit hemma. imorgon ska jag iallafall förhoppningsvis träffa robin! puss godnatt♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar