söndag 6 mars 2011

Städat klart!


usch mådde typ sämst när jag vaknade idag, förkyld & ont i halsen. vill verkligen inte vara sjuk nu! jobbade på morgonen, och sen städade dammsög jag hela huset och städade mitt rum. allting tog en evighet, känns skönt att jag kan ta det lugnt nu iallafall! fick bli en före och efter bild på rummet. skulle egentligen träffa alexandra idag, men hon kunde inte komma hit så det kändes inte lönt.. för ska baka och så snart! får se vad som händer sen under kvällen! :) btw hämtade min mobil idag också! tur att jag har den igen, dock fungerar det inte att ringa/smsa förän i helgen eller nästa vecka.. hoppas jag kan låna en mobil av någon nu i veckan så jag iallafall kan använda den! vi hörs

2 kommentarer:

  1. Fint rum du har:)


    måste städa mitt rum snart XD HAHA! kom på det när jag såg bilderna :$

    puss på dig elina!<3

    SvaraRadera
  2. hihi tack:D
    ahahah jaa det är bara att bli duktig och börja städa som jag gjorde ;)
    puss på dig med ems!<3

    SvaraRadera