onsdag 9 mars 2011

Party!




haha kändes rätt bra att jag gjorde provet i writer igår. har ju missat så många prov nu, och jag hade inte pluggat alls till detta, men jag gick iallafall dit och gjorde det, och det gick ganska bra faktiskt! fast tror jag var sist av alla.. höhö. när jag kom hem hoppade jag in i duschen och sen fixade jag till mig, åt och så. efter det körde mamma mig till dala, där jag träffade på folket, så blev det fest hos miah!! haha rätt nice på en tisdagkväll! lediga idag ju :) hade sjukt kul! tack folket
vaknade upp hos miah idag, fick dela säng med sophie, och hon tog gaaanska mycket plats sen haha, men det gick! miah skulle iväg vid 9, så vi tog bussen 20 över 8 på morgonen. när jag kom hem så däckade jag i sängen direkt. gick sen upp vid 12 tiden igen och duschade. har mest tagit det lugnt idag och kollat film. ska släcka nu så godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar