fredag 27 maj 2011

In my dreams

Äntligen fredag! Så skönt. Fast egentligen vill jag bara sova nu, knappt någon sömn inatt, men så kan det gå. Vaknade hos finaste idag. Och jag missade idrotten idag också.. pga jag har så svårt att komma upp på morgonen. Träffade Sophie när jag kom fram till skolan, så satt vi ute ett tag. Sen ser man ju killgänget där med värsta vattenpistolerna, eller ja gevären kanske man ska säga. Och såklart sprutar alla ner oss med vatten så vi blir blööööta. Lyckades iallafall gömma mig lite bakom Sophie, för hon var ju dyngblöt haha. Sen hade vi nationella i matte, gick faktiskt rätt bra! Men mådde sjukt dåligt... hade magknip så fick knappt någon luft. Träffade iallafall Tobbe och Emilia sen så åt vi, och efter det tog jag bussen hem. Har varit på möte idag, skrivit på 1000 papper också kändes det som. Blir att träffa Alexandra ikväll! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar