måndag 16 maj 2011

Happiness

I lördags blev det först jobb, sen städade jag i en evighet kändes det som! Blev aldrig klar typ haha.. Sen duschade jag och fixade till mig, vid 8tiden åkte jag in till byn och då blev det paaarty! Hade dock ingen dricka med mig, men fick lite där. Eller ja lite, blev ju knappt packad haha... Kom hem rätt tidigt ändå, var hemma vid halv 12, mådde cp dåligt, så gick och la mig direkt. När jag vaknade på söndagen mådde jag fortfarande dåligt, så min syster fick jobba för mig istället. Så jag sov vidare, min sötnos skulle egentligen kommit hit men jag var ju osäker och så. Slutade ändå med att jag åkte till honom, hade massa massa mys, sov där inatt också. Idag är jag cp tröööött, vill bara sova nu.. men har inte tid, ska om en timme iväg in till byn och kolla på lägenheten igen som jag ska få. Flyttar om 30 dagar.. 
På kvällen ska nog jag och Sophie träna zumba igen haha. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar