fredag 20 maj 2011

 haha cp
I onsdags skulle jag och sophie egentligen gjort nationellt prov i matte, så hade vi fått information om att det var 10.30 som vi skulle göra det, och hade då alltså ingen matte eller idrott på morgonen. Sen när vi kommer då halv 11, så frågar lärarna var vi har varit osv, vi bara va? Så var det tydligen så att vi skulle gjort det på morgonen, att de vanliga lektionerna började halv 11, men då kan de väl ändå vara liiiiiite mer tydligare med det? Så där missade man det provet.. fast ska göra det nästa vecka. Hade iallafall håla, så började inte förän kl 1, så åkte hem och åt och fixade lite saker. Sen var jag i skolan till halv 4, sen tog jag tåget till Robin. Och där satt han och pluuuggade! ;) Men sen på kvällen bakade vi kladdkaka :* haha gott.. Sen soooov vi.
I torsdags var det först prov i projekt och företagande på morgonen, hade faktiskt pluggat en massa till det! Så klart är det inte alls något av det jag läst... Mest en massa uträkningar, men jag försökte iallafall istället för att ge upp som jag brukar göra, så får se om jag lyckas få godkänt bara. Vid 2 åkte jag till min underbaring igen! Var tvungen att plugga en massa igen haha... Hade ändå det mys!
Idag vaknade jag upp hos Robin, riktigt tröött. Gjorde prov i naturkunskap idag, gick riktigt bra faktiskt! Så är stolt över mig själv haha. Efter skolan följde Madde med mig hem, åt och sånt. Sen tog vi bussen till väla. Köpte bara en hårspray, för hade inte så mycket pengar. Riktigt kul var det iallafall, nu sitter jag hemma och tänkte starta en film nu! Har godis och sånt gott hihi.. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar